وبلاگی از جنس محتوا
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 62
:: باردید دیروز : 100
:: بازدید هفته : 163
:: بازدید ماه : 162
:: بازدید سال : 431
:: بازدید کلی : 1333
لیست لوازم آرایش داماد

مداد و خط چشم
بسته به سلیقه و مهارت خود می توانید خط چشم ژله ای، جامد یا مایع را به لیست لوازم آرایشی خود اضافه کنید. اگر در کشیدن خط چشم مهارت زیادی ندارید پیشنهاد می کنیم از مدادهای جامد استفاده کنید که تسلط بیشتری بر روی آن ها دارند.

ریمل چشم
یکی دیگر از لوازم آرایش عروس در این لیست ریمل است. ریمل مشکی برای اکثر افراد مناسب است (مگر اینکه موهای بلوند روشن داشته باشید). برای تشخیص اینکه رنگ ریمل واقعا مشکی است یا نه، مقداری از آن را روی دستمال کاغذی بکشید. اگر احساس می کنید خاکستری تر است، از خرید آن خودداری کنید. ریمل های رنگی نیز گزینه خوبی برای تنوع بخشیدن به آرایش شما هستند. گنجاندن نام ریمل چشم در لیست لوازم آرایشی برای همه قدرتمندان ضروری به نظر می رسد.

آرایش پاک کن
خوابیدن با آرایش باعث می شود پوست شما سریعتر چروک و جوش بزند. بنابراین به هیچ وجه نمی خواهم این را به مادر توصیه کنم که غیرفعال باشد. از ریمل برای پاک کردن ریمل، مداد و سایه چشم استفاده کنید. برای پاکسازی کامل صورت خود نیز می توانید در دو مرحله شستشو دهید. مواد آرایشی و گرد و غبار را یکبار با شیر پاک کننده یا بالم پاک کننده از روی صورت خود پاک کنید. سپس صورت خود را با پاک کننده هایی مانند فوم، ژل یا کرم بشویید.

لاک و لاک پاک کن
لاک ها و لاک ها از دیگر محصولات ضروری در لیست لوازم آرایش عروس هستند. خرید و استفاده از لاک های مات و براق علاوه بر زیبایی ناخن های شما، در صورت مرغوب بودن، سلامت ناخن های شما را نیز تضمین می کند. هنگام خرید لاک به غلظت آن توجه کنید تا خیلی نازک یا ضخیم نباشد، برس انعطاف پذیری داشته باشد، سریع خشک شود و ظاهری یکنواخت روی ناخن های شما ایجاد کند (لایه نکنید).

مدل لاک پاک کن ناخن هم به نظر شما بستگی دارد اما در کل بهتر است بدانید لاک پاک کن های استونیایی قدرت پاک کنندگی بیشتر و سریع تری دارند اما ناخن ها را خشک می کنند. از سوی دیگر، پاک کننده های غیر استونیایی ملایم تر هستند و برای استفاده مکرر انتخاب بهتری هستند.

موارد بالا مهمترین اکسسوری هایی هستند که باید در لیست لوازم آرایش کیف آرایش عروس خانم ها در نظر گرفته شوند. از لوازم آرایشی مورد نیاز عروس خانم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد. بسته به نیاز خود، می توانید هنگام خرید عروسی هر چیزی را که می خواهید تهیه کنید:

وسایل برقی مانند سشوار و اتو، بابیلون، اپیلاتور، مسواک برقی
وسایل آرایشی مانند برس رژگونه و ابرو، انواع برس و شانه مو، موچین، قیچی آرایشی، مژه مصنوعی، مژه، لنز چشم، انواع گل سر و گیره مو، آینه
محصولات مراقبت از پوست و مو مانند کرم های مرطوب کننده، کرم های ضد آفتاب، اسکراب ها و ماسک های صورت، کرم های دور چشم و لوسیون های بدن؛ شامپو، نرم کننده و ماسک تقویت کننده مو
محصولات آرایشی مانند اسپری های حالت دهنده و ژل های مو
عطرهایی مانند عطر، اسپری و موم
اینها فقط برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف گذاری هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

لیست لوازم آرایش داماد
برخلاف تصور، خرید لوازم آرایش فقط مختص عروس خانم ها نیست و قبل از خرید عروسی باید فهرستی از لوازم آرایش برای داماد نیز تهیه کرد. در زیر لیست کاملی از لوازم آرایشی و بهداشتی برای داماد قرار داده ایم که برای خرید عروسی بسیار مفید خواهد بود.

لیست خرید لوازم آرایش داماد به شرح زیر است:

وسایل مورد نیاز اصلاح صورت در لیست لوازم آرایشی مردانه: برس، کاسه، خمیر ریش، تیغ اصلاح، تیغ، افترشیو
لوازم ضروری در لیست لوازم آرایش مردانه: سشوار، تیغ، موی گوش و بینی، اتو مو
ابزار ضروری مراقبت از پوست در لیست لوازم آرایشی مردانه: کرم دست و صورت، مرطوب کننده لب (بالم لب)، ضد آفتاب مردانه
ملزومات موجود در لیست لوازم آرایشی مردانه: صابون، مسواک دستی یا برقی و خمیر دندان
عطرهای ضروری بدن در لیست لوازم آرایشی مردانه: ادکلن، اسپری ضد تعریق و واکس زیر بغل
ابزارهای ضروری مراقبت از مو در لیست لوازم آرایشی مردانه: برس معمولی و شانه جیبی، شامپو، نرم کننده، ژل و موم مو، تافت
بهترین مارک لوازم آرایش عروس
دغدغه بسیاری از عروس خانم ها پس از تهیه لیست لوازم آرایشی مورد نیازشان این است که این لیست را از چه برندی تهیه کنند. معمولا محصولات برندهای معروف و معتبر دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که به راحتی از سایر برندهای متفرقه قابل تشخیص است. کیفیت این محصولات به وضوح بهتر است، معمولا رنگ های خاص و غیر اصیل در بین برندهای برتر یافت می شود، ماندگاری خوبی دارند و تنها با یک بار استفاده می توان اصالت و سلامت مواد تشکیل دهنده آنها را تشخیص داد. شما می توانید برند لوازم آرایش عروس خود را از بین این برندها انتخاب کنید.

البته بسیاری از عروس خانم ها به توصیه فروشندگان ترجیح می دهند اکسسوری هایی بخرند که ماندگاری بسیار بالایی دارند؛ اما در نظر داشته باشید که این نوع محصولات معمولاً حاوی مقادیر زیادی سرب هستند و می توانند باعث مسمومیت، لک و سایر آسیب های پوستی شوند، پس بهتر است این محصولات جزء مصرف روزانه شما نباشند و فقط در شرایط خاصی از آنها استفاده کنید. علاوه بر این، حتی اگر قصد خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر را دارید، به تاریخ انقضا نیز توجه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : سه شنبه 30 فروردين 1401
نظرات
سابقه منفی برای استخدام چقدر است؟

بسیاری از افرادی که به کلانتری، دادسرا یا محاکم قضایی ارجاع شده اند، حتی در صورت احضار برای پرسش و پاسخ مختصر، نگران عواقب موضوع هستند و از آنها سؤال می شود که آیا حضور در مراجع مذکور برای این موضوع است. شخص سابقه بد یا سابقه بد؟ همچنین اگر پرونده ای به عنوان سابقه کیفری در پرونده کیفری فردی ثبت شده باشد، آیا در استخدام وی تأثیری دارد؟

از آنجایی که یکی از شروط مهم برای استخدام در ادارات دولتی و یا حتی برخی مشاغل خصوصی و آزاد، همراه داشتن گواهی عدم سوء پیشینه است، در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که سوء پیشینه چه تاثیری بر استخدام دارد. مدت زمان تاثیر منفی پس زمینه چیست؟ همچنین لازم به توضیح است که فرد دارای سوابق در چه جرائمی محسوب می شود و سابقه بد چه تاثیری بر اشتغال دارد. برای پرداختن به این سؤالات، در ادامه توضیح خواهیم داد که چه جرائمی بر اشتغال تأثیر منفی دارند، چه مدت تأثیر منفی بر اشتغال دارند و چگونه تأثیر منفی بر اشتغال دارند.

 تاثیر سوء سابقه اشتغال در چه جرائمی ایجاد می شود؟

یکی از مهمترین مزایایی که ممکن است برخی افراد به دنبال آن باشند استخدام رسمی یا قراردادی در دستگاه های اجرایی است. البته معمولا برای استخدام دولتی شرایطی مانند سن، تحصیلات و تخصص و ... لازم است. علاوه بر این، یکی از شرایط عمومی استخدام در دستگاه های دولتی، نداشتن سوابق یا نداشتن سوابق بد است، چرا که در مرحله گزینش، صلاحیت ها و صلاحیت های اخلاقی لازم است. این در حالی است که برخی افراد خواسته یا ناخواسته متهم یا محکوم به جرایم خاصی می شوند و اولین موضوعی که برای آنها مهم است این است که آیا سابقه بدی دارند یا خیر. به همین منظور در این قسمت قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که زمینه های منفی اشتغال تحت تاثیر چه جرائمی است؟

پاسخ به این سوال از آن جهت ضروری است که برخی تصور می کنند در تمامی جرایم سوء سابقه برای مرتکبین ایجاد می شود و یا حتی اگر متهم جرم شناخته شوند و در دادگاه برای آنها احضاریه ارسال شود، دادگاه این موضوع را انجام می دهد. صرفاً قرار گرفتن پاهای آنها در محیط های ذکر شده زمینه بدی برای آنها دارد. اما این موضوع صحت ندارد و صرفاً صدور حکم قطعی و محکومیت مجازات های مندرج در قانون است که باعث ایجاد و ایجاد زمینه بد برای اشتغال می شود. بنابراین در پاسخ به این سوال که سوء سابقه در استخدام چه جرایمی دارد، باید گفت که اصولاً سوء سابقه برای استخدام دولتی به عنوان یکی از مجازات های تبعی در شرایطی ایجاد می شود که متهم مرتکب یکی شود. از جنایات و مجازات ها محکومیت های زیر قطعی شده است:

  • در احکام قطعی به حبس ابد و حبس ابد؛
  • در محکومیت های قطعی برای قطع عضو و قصاص؛ اگر دیه جنایت بیش از نصف دیه متهم باشد;
  • مجازات در احکام قطعی را نفی می کند;
  • در جملات پایانی در حد شلاق;
  • در جملات پایانی به قصاص؛ اگر دیه جنایت وارد شود نصف دیه بی گناه یا کمتر است;
  • در احکام قطعی به حبس تا درجه چهار.
  • در محکومیت های قطعی به حبس تا درجه پنج؛

نکته حائز اهمیت در مورد تأثیر سوء پیشینه در استخدام این است که طبق ماده 25 قانون مجازات اسلامی تنها در صورتی که جرم به صورت عمدی واقع شده باشد، این موضوع به عنوان سوء پیشینه یا سوء سابقه در پرونده کیفری افراد ثبت می شود. ; بنابراین در صورت وقوع جرم غیرعمد و اعمال هر یک از مجازات های ذکر شده برای فرد، این موضوع تاثیری در ایجاد سوء سابقه برای اشتغال نداشته و موجب سلب حقوق اجتماعی نمی شود.

بدیهی است ارتکاب جرائم غیر از موارد مذکور در این ماده به استناد تبصره 1 ماده 25 قانون مجازات اسلامی موجب ثبت محکومیت در سابقه کیفری می شود. اما زمانی که شخصی قصد اخذ گواهی عدم سوء پیشینه برای اشتغال را داشته باشد، این مورد در سابقه کیفری وی لحاظ نمی شود. مگر اینکه قوه قضائیه درخواست تجدید نظر در حکم کرده باشد.

سابقه منفی برای استخدام چقدر است؟

همانطور که در قسمت قبل گفته شد، محکومیت قطعی به هر یک از مجازات های مذکور در ماده 25 قانون مجازات اسلامی موجب می شود که مرتکب جرم عمدی به عنوان مجازات تبعی برای مدت معینی از حقوق اجتماعی خود محروم شود. یکی از این حقوق اجتماعی، استخدام در ادارات دولتی است. زیرا یکی از ملاک های عمومی گزینش و استخدام، نداشتن سابقه کیفری است. اما سوال مهم در این زمینه این است که آیا اگر شخصی به یکی از مجازات های ذکر شده در قسمت قبل محکوم شود، نمی تواند برای همیشه در دولت استخدام شود.

 

https://asanestekhdam.com/search/esmadrak-2/

تعداد بازدید از این مطلب: 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : دو شنبه 29 فروردين 1401
نظرات
اینفوگرافیک تزریق ژل لب روسی

یکی از معیارهای زیبایی صورت داشتن لب های برجسته است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد روش های تزریق ژل را برای برجسته سازی و فرم دادن به لب های خود امتحان می کنند. یکی از محبوب ترین این روش ها در سال های اخیر تزریق ژل لب روسی است. همه افراد می توانند برای انجام این عمل زیبایی به کلینیک های زیبایی معتبر و شناخته شده مراجعه کنند. کلینیک پوست و مو با حضور دکتر رضا روحانی یکی از بهترین ها در تهران و همچنین ایران می باشد و داوطلبان تزریق ژل روسی می توانند خدمات با کیفیت و با نتایج مطلوب را در این کلینیک دریافت کنند. اگر شما نیز قصد تزریق ژل به مدل روسی را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد نحوه تزریق ژل لب مدل روسی و اینکه تزریق ژل لب روسی چیست، با ما همراه باشید.


نحوه تزریق ژل لب مدل روسی
برخی از افراد به دلیل کهولت سن یا مادرزادی خطوط واضحی روی لب های بالا و پایین ندارند. در این دسته از افراد به راحتی می توانید مدل تزریق لب روسی را اعمال کنید و افراد به مدل دلخواه روی لب های خود دست پیدا کنند. اولین قدم برای انجام این کار مشورت با پزشک است. در طول مشاوره، فرم لب و انتظارات فرد مورد بررسی قرار می گیرد و پزشک تصمیمات لازم را برای فرمولاسیون و جلب رضایت مشتری اتخاذ می کند. سپس متقاضی برای تزریق آماده می شود و ژل در حجم مورد نیاز توسط پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه تزریق می شود.

نحوه تزریق ژل لب روسی
آماده سازی فرد با بیهوشی و استریلیزاسیون در محل تزریق همراه است. توجه داشته باشید که برای ایجاد فرم روسی بر روی لب ها باید به پزشک مجرب در این زمینه مراجعه کنید تا با تخصص خود کاری تمیز و مطلوب ارائه دهد. ناگفته نماند که در برخی افراد برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به تزریق ژل در چند جلسه می باشد.

 

راهکارهایی برای افزایش ماندگاری تزریق ژل لب مدل روسی
ژل لب روسی از نظر ماندگاری مشابه دیگر مدل های تزریق ژل لب می باشد. ژل لب روسی معمولاً حدود 12 ماه ماندگاری دارد. البته این زمان با توجه به موارد مختلف قابل افزایش یا کاهش است. از جمله راهکارهای موثر برای افزایش ماندگاری تزریق ژل لب روسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به یک کلینیک و پزشک معروف در این زمینه مراجعه کنید
استفاده از برندهای معتبر ژل در بازار
حجم مورد نیاز برای رسیدن به فرم ایده آل را روی لب ها تزریق کنید
نکات مراقبتی قبل و بعد از تزریق ژل را رعایت کنید
در طول روز به اندازه کافی آب بنوشید

قیمت هر سی سی ژل لب
بدون دستکاری لب در روزهای اول پس از تزریق
البته علاوه بر این موارد، سن و سوخت و ساز بدن نیز در ماندگاری ژل لب تاثیر بسزایی دارد. به همین دلیل این زمان بسته به فردی که ژل را تزریق می کند می تواند کمی بیشتر یا کمتر باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : جمعه 12 فروردين 1401
نظرات
پشتیبانی سایت به چه معناست؟

هر سایتی که طراحی می شود نیاز به خدمات پشتیبانی سایت دارد. شخصی که از سایت پشتیبانی می کند. این وظیفه اوست که به سایت توجه کامل داشته باشد تا هر مشکلی فورا حل شود. پشتیبانی سایت شامل پشتیبان گیری و بازیابی داده ها، نظارت بر محتوا، به روز رسانی های لازم برای نرم افزار، افزونه ها و افزونه ها، به روز رسانی های امنیتی وب سایت، کنترل وب سایت و نسخه مرورگر و ... می باشد.

اهمیت پشتیبانی فنی سایت بعد از طراحی سایت، اهمیت پشتیبانی فنی سایت، پشتیبانی فنی، پشتیبانی سایت، رویا وردپرس
دلایل اهمیت پشتیبانی سایت

دلایل اهمیت پشتیبانی سایت
1. حفظ چهره کسب و کار
بازتاب عمومی یک وب سایت، کسب و کار و کسب درآمد از فضای اینترنت است. اگر یک وب سایت به درستی نگهداری نشود، به مرور زمان با خطاهای زیاد، اطلاعات قدیمی، لینک های شکسته مواجه می شود. صفحات استفاده نشده و به روز نشدن محتوای سایت به دلیل رویدادهای جاری. همه اینها بازتاب ضعیفی از کسب و کار شما در ذهن مخاطب ایجاد می کند. بنابراین یکی از دلایل اهمیت پشتیبانی فنی سایت حفظ ظاهر سایت و رفع خطاهای احتمالی البته قبل از اینکه به مشتری برسد می باشد.

2. همگام سازی با موتورهای جستجو
یکی دیگر از دلایل مهم نیاز به پشتیبانی فنی سایت، همگام بودن با موتورهای جستجو (SEO) است. در واقع برای کسب درآمد رضایت بخشی از وب سایت خود. شما باید در صفحه اول گوگل و در نتایج جستجوی کاربران به مشتری معرفی شوید. موتورهای جستجو همیشه سایت ها را بررسی می کنند. و ربات های موتورهای جستجو تمامی محتوای سایت ها را بررسی می کنند و بر اساس یک سری الگوریتم های تعریف شده سایت ها را رتبه بندی می کنند.

عدم توجه به سایت باعث می شود در طول زمان در لیست موتورهای جستجو در رتبه پایین تری نسبت به رقبای خود قرار بگیرید. در نتیجه کارایی وب سایت و کسب و کار شما کاهش می یابد.

3. حفظ امنیت وب سایت
فرض کنید شما صاحب یک سایت فروشگاهی هستید و روزانه هزاران بازدید دریافت می کند. اکنون سایت شما با یک باگ امنیتی مواجه می شود که متوجه آن نمی شوید و پس از مدتی تمامی اطلاعات کاربران شما لو می رود. در چنین شرایطی چه اتفاقی برای کسب و کار شما می افتد؟ با سهل انگاری و عدم پشتیبانی فنی سایت در یک ثانیه تمام اعتبار برند خود را از دست می دهید و حتی ممکن است کسب و کار شما از بین برود.

در واقع یکی از ضروریات پشتیبانی فنی سایت حفظ امنیت سایت می باشد. چون سایت پشتیبانی میکنه اقداماتی را برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران در وب سایت انجام می دهد تا از نفوذ هکرها جلوگیری کند.

4. هزینه مناسب پشتیبانی سایت
پشتیبانی فنی سایت با هزینه هایی مواجه است که بسته به نوع قرارداد می تواند ماهانه یا سالانه باشد. اما نکته مهم این است که شما با هزینه مناسب به کسب و کار و فروش خود کمک کنید. در واقع تجربه نشان می دهد که مدیرانی که برای پشتیبانی فنی سایت خود هزینه می کنند، سود زیادی در کسب و کار خود دارند.

5. پشتیبانی محتوایی سایت
یکی از مهمترین اصول بهبود سئو سایت، تولید و بارگذاری محتوا در سایت است. وب سایت ها برای رتبه بندی در موتورهای جستجو نیاز به تولید محتوای منظم و اصولی دارند. از سوی دیگر، تولید محتوای منحصر به فرد و جذاب برای جذب مخاطب و کاربران ضروری است. زیرا بهترین فرصت برای معرفی محصول یا کسب و کار خود و ایجاد اعتماد در ذهن مخاطب، تولید محتوا است. که در نهایت به فروش شما کمک می کند. بنابراین یکی دیگر از ضروریات پشتیبانی فنی سایت، تولید محتوای اصولی برای وب سایت است.

6. رضایت کاربر
همانطور که قبلاً گفتیم، وب سایت شما یک پنجره جهانی به سمت کسب و کار شما است. و تاثیر زیادی بر درک و ارزش محصول یا خدمات شما دارد. یک وب سایت باید در تمام ساعات شبانه روز در دسترس کاربران باشد تا نیازهای آنها را به بهترین و ساده ترین شکل ممکن برطرف کند. بنابراین، همه کسب و کارها باید مشتری محور باشند تا رضایت مشتری و رتبه در نتایج موتورهای جستجو حفظ شود. و به طور مرتب آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط را به روز می کند و با کاربران به اشتراک می گذارد.

7. تجزیه و تحلیل عملکرد سایت
تجزیه و تحلیل عملکرد سایت باعث اهمیت پشتیبانی فنی سایت شده است. در واقع یک بک آپ سایت با ابزارهای مختلف ترافیک وب سایت و استفاده از داده ها و داده های سایت وظیفه دارد. ثبت و تجزیه و تحلیل رفتار کاربر با تجزیه و تحلیل صحیح بک آپ سایت متوجه خواهید شد. کدام قسمت از سایت شما برای کاربران جذاب تر است یا از کدام صفحات بازدید نمی شود. این زمانی است که به عملکرد سایت خود پی می برید و می توانید سایت خود را بهبود ببخشید.

8. بهبود سرعت سایت
یکی دیگر از دلایل اهمیت پشتیبانی فنی سایت، بهبود سرعت سایت است. سرعت سایت نقش مهمی در حفظ رضایت مشتری و موتورهای جستجو مانند گوگل دارد. اگر سایت شما سرعت خوبی نداشته باشد، کاربر بلافاصله سایت شما را ترک می کند. با پشتیبانی فنی سایت سرعت سایت شما به مرور زمان حفظ می شود و در صورت بروز مشکل به سرعت توسط بک آپ رفع می شود.

tody.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : پنج شنبه 4 فروردين 1401
نظرات
چه کسانی نمی توانند تاتو ابرو انجام دهند؟

ممکن است عدم امکان تاتو ابرو در برخی افراد موقتی باشد و پس از رفع مشکل، تاتو ابرو مشکلی ایجاد نکند، اما در برخی موارد فرد کاندیدای دائمی تاتو ابرو نیست و باید این روش را به طور کلی انجام دهد. دست برداشتن از.

افرادی که نباید تاتوی موقت ابرو داشته باشند:

زنانی که دوره قاعدگی خود را می گذرانند نیز به دلیل تغییرات هورمونی در بدن و کاهش رنگدانه های پوست از انجام تاتو ابرو منع می شوند. خالکوبی این روزها ممکن است رنگ قرمزی در ناحیه ابرو ایجاد کند. به همین دلیل توصیه می شود خانم ها 3 روز قبل از قاعدگی و 3 روز بعد از آن از انجام خالکوبی خودداری کنند.

زنانی که شیر می دهند. زیرا تغییرات هورمونی در این زمان از رنگدانه شدن مناسب پوست جلوگیری می کند و در صورت اصرار به این کار توصیه می شود از رنگ های طبیعی استفاده کنید تا آسیبی به فرزند دلبندتان وارد نشود.

افرادی که کمتر از یک ماه عمل لیفت صورت یا تزریق بوتاکس انجام داده اند باید به مدت یک ماه از این عمل خودداری کنند.

اگرچه سرماخوردگی مانعی برای انجام تاتو ابرو نیست، اما همچنان یک بیماری عفونی است و بهتر است اجازه دهید کاملا بهبود یابد و سپس برای تاتو اقدام کنید.

افرادی که دچار آفتاب سوختگی یا مشکلات پوستی مانند عفونت باکتریایی، زخم یا التهاب پوستی هستند نیز باید منتظر باشند تا مشکل برطرف شود.

قیمت تاتو ابرو در اصفهان

افراد مبتلا به فشار خون بالا یا بیماری های قلبی عروقی زیرا به دلیل عواقب جبران ناپذیر نمی توان داروهای بی حس کننده موضعی را به آنها تزریق کرد. علاوه بر این، زخم های روی پوست این افراد به دلیل استفاده از داروهای ضد انعقاد به راحتی بهبود نمی یابد.

افراد مبتلا به بیماری های خودایمنی. در این افراد، بدن سیستم ایمنی ضعیفی دارد و حتی در مواردی از خود در برابر مواد خطرناک دفاع نمی کند، بنابراین به راحتی می تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. .

علاوه بر موارد فوق، افراد مبتلا به بیماری های خاص کاندیدای مناسبی برای تاتو و ابرو نیستند. این افراد مبتلا به ایدز یا هپاتیت یا هموفیلی و بیماری های مقاربتی هستند. در این افراد اکیداً توصیه می شود که از این کار خودداری کنند.

تاتوی معمولی (قدیمی) ابرو چگونه انجام می شود؟

برای تاتو ابرو ابتدا تمام موهای ابرو تراشیده می شوند، به عبارتی ناحیه ابرو یکدست و بدون مو می شود. سپس فرم ابرو را زیر فریم ابرو طراحی می کنند و سپس یک رنگ تیره را به طور یکنواخت داخل فریم ابرو پخش می کنند. معمولاً فرم ابروها بعد از تاتو در اکثر افراد یکسان است و ابروها غیرعادی و شبیه به رنگ آمیزی به نظر می رسند.

تعداد بازدید از این مطلب: 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : چهار شنبه 3 فروردين 1401
نظرات
آیا می توان بتن سخت را روی بتن قدیمی اعمال کرد؟

بتن سخت ملات برای مکان های صنعتی و مکان هایی که دارای فرسایش هستند استفاده می شود. در گذشته برای اجرای بتن سخت ملات ابتدا باید حداقل 8 سانتی متر بتن تازه اجرا می شد و سپس از بتن سخت ملات استفاده می شد اما برای اولین بار در ایران محصولی تولید شد. دیگر نیازی به اجرای بتن اصلی نداریم.

بتن سخت ملات بر روی بتن قدیمی نیز اجرا می شود و در پروژه هایی که مشکل ارتفاع دارند استفاده می شود و مجموع کاربرد بتن سخت ملات 2 تا 4 سانتی متر می باشد.

 

آیا می توان بتن سخت را روی بتن قدیمی اعمال کرد؟

این سوالی است که بسیاری از کارفرمایان به دنبال پاسخ آن هستند و به دلیل اینکه برخی از شرکت ها قادر به بالا بردن کف نیستند و هزینه کار و جمع آوری کف نیز در حال افزایش است، می خواهم به شما یک خبر خوب بدهم. اخیراً توانستیم محصولی را تولید کنیم که روی بتن قدیمی نیز اجرا می شود و ضخامت آن بین 2 تا 4 سانتی متر است.

همچنین دارای مقاومت فشاری بالایی می باشد به طوری که می توانید پس از اجرا بر روی آن با وزنه های بالا حرکت دهید و همچنین ملات بتن سخت ضد سایش بوده و برای شرکت های آرایشی و بهداشتی نیز کاربرد دارد.

قبلاً به این سؤال پاسخ می دادیم که آیا بتن سخت ملات بر روی بتن قدیمی اجرا می شود، اما امروز با اطمینان کامل می گوییم که بتن سخت ملات بر روی بتن قدیمی حتی با ضخامت کم با حداقل ضخامت 2 نیز اجرا می شود. همچنین می شود. سانتی متر

همچنین این ملات بتن سخت ضد سایش و ضد اسید بوده و به راحتی در برابر PH4 مقاوم است و باید دقت کنید که آب مصرفی در بتن سخت با PH مناسب باشد.

برای اینکه آرماتورهای داخل بتن خورده نشوند و بتن ترک نخورد و به طور کلی کمترین آسیب را از بتن وارد کند و همچنین آب مصرفی در بتن عاری از املاح، طعم و رنگ باشد. بو و pH باید تقریبا خنثی باشد. PH بتن مورد استفاده برای تشکیل بتن 6 تا 8 می باشد.

در محیط های خورنده و تهاجمی یک نیاز اساسی است و مقاومت بتن در محیط های اسیدی یکی از ویژگی های اصلی و ضروری بتن سخت ملات برای مشتریان می باشد و اسیدی ترین محیط ها عبارتند از:

* باران اسیدی

*آب دریا

* فاضلاب

* فضای شهرک های صنعتی

* شرکت های مواد شوینده

* شرکت های تولید الکل

* صنایع مرتبط با اسید

* و… .. استفاده می شود.

برای بتن ریزی میلگرد از بتن ملات سخت نیز استفاده می شود و می توان از الیاف جایگزین میلگرد در ضخامت های زیر 20 سانتی متر استفاده کرد.

مزیت استفاده از بتن ریزی بدون میلگرد این است که نیازی به آرماتور ندارید و هزینه آرماتور حذف می شود و قیمت این الیاف 20 درصد کمتر از میلگرد در هر متر مربع است.

بتن سخت ملات به نام بتن نازک (بتن نازک) نیز شناخته می شود. و از آنجایی که ضخامت بتن کم است و کیفیت و استحکام بالایی دارد، بهتر است برای مکان هایی که کف را نمی توان بالا برد، استفاده کرد.

 

همچنین قیمت بتن بدون میلگرد کمتر از آرماتور است و همچنین در مراحل بتن ریزی آرماتور حذف می شود و عیار بتن کف حیاط و سالن باید 300 تا 400 باشد.قیمت روز بتن و قیمت کف بتنی 98/12/13 با عیار 350 برابر با 280 در تهران.

همچنین اسلامپ بتن برای کف سازی باید 15 باشد و با توجه به اینکه اسلامپ بتن در بچینگ 8 است و بتن باید در پایان پروژه روانکاری شود، بهتر است از روان کننده بتن استفاده شود، زیرا در صورت استفاده از آب برای روانکاری. بتن، باعث ترک خوردن بتن می شود.

مراحل کف سازی بستگی به کاربری منطقه دارد که از ماشین آلات سنگین استفاده شود یا فقط برای عبور و مرور افراد استفاده شود. بتن سخت ملات برای همه مصارف قابل استفاده است.

 

 

منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : سه شنبه 2 فروردين 1401
نظرات

درباره ما
آخرین مقالات فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید