وبلاگی از جنس محتوا
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 65
:: باردید دیروز : 100
:: بازدید هفته : 166
:: بازدید ماه : 165
:: بازدید سال : 434
:: بازدید کلی : 1336
عمر مفید باتری گوشی های هوشمند

در باتری موبایل لیتیوم یون ها با بار مثبت از طریق الکترولیت از قطب منفی باتری به قطب مثبت آن انتقال داده می شوند و به این صورت الکترودها در مدارهای موبایل جریان پیدا می کنند و سپس دوباره به قطب منفی باتری باز می گردند. باتری گوشی ها دربردارنده انرژی شیمیایی است و زمانی که گوشی به برق متصل می شود، برق برای شروع مجدد واکنش مواد شیمیایی با باتری مورد استفاده قرار می گیرد و الکترون ها از قطب منفی (آند) باتری به قطب مثبت آن (کاتد) انتقال داده می شوند. هنگامی که شارژ باتری پایان یافت، باتری با هدایت الکترون ها در یک مدار، برق تولید می کند؛ اما این بار الکترون ها از قطب مثبت به قطب منفی انتقال داده می شوند و این فرایند تا زمانی که تمام الکترون های موجود در باتری انتقال داده شوند و یا یک سوییج داخلی در باتری جریان را قطع کند، ادامه پیدا می کند.

عمر مفید باتری گوشی های هوشمند پایدار نیست و با شارژ و تخلیه شدن مکرر باتری ، کاهش پیدا می کند. توصیه می شود باتری لپ تاپ ها نیز حداقل یک بار در ماه، کامل شارژ و تخلیه شوند. گوشی ها هرگز نباید دائما به برق متصل باشند و چنانچه باتری دائما شارژ و تخلیه شود، عملکرد بهتری دارند. ولی اگر قلم به کارتان نمیآید، احتمالا دو مدل دیگر این سری یعنی گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس (بررسی دیجیاتو) با وجود دوربین سادهتر، برایتان گزینه بهتری خواهد بود. شباهتها در بخش دوربین هم ادامه دارد. باشد که علاوه بر وزن پایین، ویژگیهای دوستداشتنی بیشماری دارد. دلیل این موضوع این است که مواد شیمیایی تولید کننده جریان الکتریسه باعث می شوند که لایه های نازک لیتیوم بر روی الکترودها قرار بگیرند که باعث می شود میزان کمتری از الکترودها برای تولید برق در دسترس باشند و از سویی دیگر مقاومت باتری نیز افزایش پیدا می کند.

اگر این میزان شارژ دهی برای شما کافی نیست؟ باتری از یک آند و یک کاتد و همچنین الکترودها که وجود آن ها برای انتقال یون های مثبت لازم است، تشکیل شده است. البته باید توجه کنیم که باتری های هر دو گوشی LG ذکر شده قابل جدا شدن می باشد. وی در ادامه گفته های خود افزود: “اگر بخواهیم نیروی بیشتری توسط باتری ها تولید شود، برای افزایش ناحیه سطحی نیازمند فضای متخلخل بیشتری هستیم و هنگام انتقال یون های لیتیوم نیز باید این امکان را فراهم کنیم که در هر بار تعداد بیشتری از آن ها انتقال داده شوند؛ اما به دلیل اینکه فضایی متخلخل با سوراخ های بیشتر، مواد فعال کمتری را می تواند در خود جای دهد، ظرفیت باتری نیز کاهش پیدا خواهد کرد”. بهترین راه برای کمک به تعمیر سریع باتری در Note 4 ، بستن این برنامه ها در صورت عدم استفاده است. حالا بهترین زمان برای تعویض باتری قدیمی خود با یک باتری اورجینال لیتیوم یون جدید سامسونگ است.

فعالیت خود را آغاز نمودهایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم. در این قرن سرعت تغییرات بیشتر خواهد شد و تلاطم انتقال و حرکت ادامه خواهد داشت. اما به نظر می رسد برخی از مشکلات باتری که به سرعت در حال خاموش شدن است در Samsung Galaxy Note 4 وجود دارد. در حال حاضر سیستم های هوشمند مدیریت کننده انرژی که به تازگی طراحی شده اند، مانع شارژ بیش از حد گوشی ها می شوند و زمانی که کاربر گوشی خود را در طول شب به شارژ می زند، مانع شارژ گوشی بیش از ۸۰ درصد می شوند. ماهیت واکنش های شیمیایی که پیوسته در باتری رخ می دهند، باعث می شود باتری در شارژ زیر ۲۰ درصد و بالای ۸۰ درصد فعالیت بیشتری داشته باشد. در این نوع باتری ها الکترولیت جامد جایگزین الکترولیت مایع می شود که باعث کاهش خطر باتری می شود. در باتری های لیتیوم یونی جامد نیازی به استفاده از آند کربن متخلخل نیست و این موضوع باعث می شود بخشی از باتری که هیچ نیرویی تولید نمی کند، حذف شود و در نتیجه وزن باتری نیز کاهش پیدا کند. در نمودار سوم ترتیب برعکس میشود و این بار Galaxy S7 نتیجه ضعیفتری نسبت به Galaxy S6 و iPhone 6s دارد.

 

https://fonishop.com/product/samsung-galaxy-note4-kufeng-battery/

تعداد بازدید از این مطلب: 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : یک شنبه 29 اسفند 1400
نظرات
ویژگی های دستگاه لیزر موهای زائد استاندارد

اولین دستگاه لیزر در اواسط دهه 1999 مجوز رسمی گرفت و راه طولانی را پیموده است. اولین دستگاه های لیزر از فناوری دستگاه های امروزی برخوردار نبودند و فقط بر روی افرادی با موهای تیره و پوست روشن موثر بودند. با گذشت زمان دستگاه های لیزر موهای زائد مانند سایر دستگاه های پزشکی مسیر طولانی را طی کرده اند و امروزه انواع مختلفی از دستگاه های لیزر وجود دارند که می توانند بر روی تمامی اکستنشن های پوست و مو تاثیر فوق العاده ای داشته باشند.

بسیاری از کلینیک ها و مراکز درمانی دارای پزشکان متخصص هستند که لیزر موهای زائد را با استفاده از دستگاه های مختلف لیزر انجام می دهند. همه این دستگاه ها به طور کلی عملکرد یکسانی دارند اما ممکن است نتایج متفاوتی در پوسته های مختلف داشته باشند. پس برای گرفتن نتیجه ایده آل از این کار ابتدا باید با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید و سپس پزشک دستگاه مناسب با شرایط شما را انتخاب کند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام دستگاه است؟
بسیاری از افراد همیشه به دنبال بهترین دستگاه لیزر برای لیزر موهای زائد خود هستند. یکی از نکاتی که باید در مورد دستگاه های لیزر بدانید این است که همه آنها با پرتوهای لیزر مختلف کار می کنند و بر اساس نوع پرتو طبقه بندی می شوند، بنابراین همه آنها به یک شکل کار می کنند. در انتخاب دستگاه مناسب دقت کنید که دستگاه با آخرین تکنولوژی ها به روز شده باشد. در بین دستگاه های لیزر نمی توان چیز زیادی در مورد آنها گفت زیرا همه آنها تأثیرات مختلفی بر روی پوست های مختلف دارند. پس بهتر است برای انتخاب دستگاه مناسب پوست خود ابتدا با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

دستگاه لیزر موهای زائد

ویژگی های دستگاه لیزر موهای زائد استاندارد
برخی از ویژگی های مهمی وجود دارد که دستگاه های لیزر برای تاثیرگذاری بر موهای زائد باید داشته باشند. هر یک از این خواص به نوعی بر روی فولیکول های مو و پوست تاثیر می گذارد و می تواند باعث از بین بردن موهای زائد در زمان کمتری شود. برخی از این ویژگی های مهم عبارتند از:

موثر بر روی تمام پوست های روشن و تیره
فاصله زمانی مناسب بین عکس های دستگاه
داشتن سیستم خنک کننده قوی
عملکرد مناسب برای جلوگیری از سوختگی پوست
پرتوهای قدرتمند دستگاه و اثربخشی در زمان کوتاه
و…
انواع دستگاه لیزر موهای زائد
دستگاه های مورد استفاده برای لیزر موهای زائد با توجه به ویژگی ها و ویژگی های مختلفی تقسیم بندی می شوند که هر کدام در نتیجه تاثیر زیادی دارند. در اینجا قصد داریم با بررسی هر کدام شما را با ویژگی های هر دستگاه لیزر آشنا کنیم.

دستگاه لیزر الکساندرایت
این دستگاه لیزر یکی از معروف ترین و موثرترین دستگاه های لیزری است که اکثر کلینیک های زیبایی از آن استفاده می کنند. این دستگاه دارای پرتوهایی با طول موج 755 نانومتر است که از عنصری به نام کریزوبیل ساخته شده است. یکی از ویژگی های بارز و کاربردی این دستگاه لیزر قابلیت حذف موهای زائد پوست تیره و روشن است. لیزر الکساندرایت به دلیل فرمولاسیون خوبی که دارد می تواند موهای زائد را در 4 تا 8 جلسه بسته به شرایط پوستی فرد از بین ببرد. اگرچه فاصله زمانی بین شات های این دستگاه کم است اما به دلیل داشتن سیستم خنک کننده قوی از سوختگی پوست جلوگیری می کند. یکی از پرطرفدارترین لیزرهای الکساندرایت، لیزر کندال الکساندرایت است که اکثر کلینیک های زیبایی از آن استفاده می کنند.

 

http://7bongah.ir/index.php/collection-of-groups/accessories/cosmetics-and-beauty/beauty-tools-and-equipment/laser-hair-removal-device

تعداد بازدید از این مطلب: 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : دو شنبه 23 اسفند 1400
نظرات
حفاظت از محیط زیست با خانه چوبی

نکات مهم در مورد ساخت خانه چوبی
کلبه ها و خانه های چوبی نسبت به سایر سازه ها مزایای زیادی دارند. از مزایای آن می توان به کاهش مصرف انرژی یا کاهش ضایعات ساختمانی اشاره کرد. به طور کلی استفاده از چنین سازه هایی منجر به افزایش کیفیت محیط می شود.

اسکان در سازه های چوبی آن نیز مزایایی دارد. دوام بالا، مقاومت در برابر زلزله این سازه یکی از مزایای زندگی در خانه های چوبی است.

حفاظت از محیط زیست با خانه چوبی
کلبه چوبی اولین انتخاب سازگار با محیط زیست برای زندگی است. این نوع جامعه به طبیعت و بافت چوب علاقه مند است. به همین دلیل ترجیح می دهند در یک کلبه چوبی زندگی کنند تا در آپارتمان های شلوغ و خانه های بزرگ و مدرن.

ساخت خانه چوبی برای کودکان حتما بخوانید چگونه یک خانه کوچک جنگلی بسازیم
سازگاری با محیط زیست مهمترین ویژگی خانه های چوبی است. چوب در طول سال ها به راحتی در طبیعت تجزیه می شود و بخشی از طبیعت می شود.

 

یک کلبه چوبی در خاک سست بسازید
وضعیت اقتصادی نقش مهمی در صاحب خانه شدن افراد دارد. همه مردم، چه از نظر اقتصادی خوب نباشند و چه از نظر اقتصادی ثروتمند، می توانند در خانه های چوبی زندگی کنند. نکته مهم در اینجا موضوع شرایط اقلیمی، آب و هوا و خاک محل ساخت کلبه چوبی است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد. ساخت این سازه در هیچ کجای اقلیم امکان پذیر نیست.

بهترین انتخاب برای ساخت سازه چوبی در منطقه ای با خاک سست. این بسیار مهم است، زیرا استحکام خانه هایی که در این خاک سست ساخته شده اند، از خانه های ساخته شده از بتن و سیمان بیشتر است. زیرا وزن سازه کمتر است. و این باعث ایمن شدن آن در برابر نیروهایی مانند زلزله می شود.

ذخیره انرژی
خانه چوبی نماد طبیعت است. در سرما و گرما، خانه های چوبی عایق بالایی دارند. این به صرفه جویی در انرژی کمک زیادی می کند. چوب در طول روز گرما را جذب می کند و از نفوذ سرما در طول شب جلوگیری می کند. این باعث کاهش مصرف انرژی برای گرم کردن خانه می شود.

مزیت داشتن یک کلبه چوبی
همانطور که در بالا ذکر شد، ساخت کلبه چوبی یا خانه چوبی مزایای زیادی دارد.

حتما بخوانید چگونه باکلاس و شیک باشیم
مزایای داشتن خانه چوبی عبارتند از:

زندگی یک خانه چوبی
برخلاف تصور عموم، خانه های چوبی عمر طولانی دارند. اما لازمه این عمر طولانی، انتخاب صحیح چوب و مراقبت از چوب در برابر آفات و… است. چوب انواع مختلفی دارد و هر کدام از آنها در سازه های مختلفی استفاده می شود. حتماً چوب را عایق بندی کنید تا رطوبت به داخل چوب نفوذ نکند و به محلی برای زندگی حشرات تبدیل نشود. قبل از شروع ساخت باید عایق کاری روی چوب انجام شود. هنگام استفاده از خانه های چوبی باید به درستی از آنها استفاده کنید تا خانه چوبی از بین نرود.

گردش هوا و تهویه
اگر استنشاق هوای با کیفیت برای شما مهم است، از خانه های چوبی برای زندگی خود استفاده کنید. چوب هوا را تصفیه می کند، کربن و آلودگی را جذب می کند. سازه های چوبی هوای خانه را از نظر رطوبت تنظیم می کنند و نیازی به استفاده از دستگاه تصفیه هوا در این خانه ها نیست.

انرژی خورشیدی
از آنجایی که این نوع سازه های چوبی در محیط های جنگلی ساخته می شوند، بنابراین بسیار بزرگ هستند. بنابراین می توانید از نور خورشید با پنل های خورشیدی انرژی دریافت کنید. این باعث صرفه جویی در انرژی می شود.

نکاتی برای مراقبت از سازه های چوبی
برای اینکه یک خانه چوبی عمر طولانی داشته باشد، کافی است قبل از شروع ساخت، چوب را عایق بندی کنید. به این ترتیب از حشرات تخریب کننده چوب در امان خواهید بود.

مسئله مهم دیگر دوری از رطوبت است. رطوبت در خاک منطقه ای که خانه چوبی روی آن ساخته شده است باعث پوسیدگی چوب می شود.

 

https://azarwoodenhouse.com/

تعداد بازدید از این مطلب: 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : چهار شنبه 18 اسفند 1400
نظرات
دسته بندی مبلمان منزل

از قرن 15 به بعد، مبلمان کم کم گسترش یافت. در قرن هجدهم، مبلمان حجیم و آراسته بازتابی از معماری و مکان‌های مذهبی آن زمان بود. سنگ‌ها و چوب‌های کمیاب تزئین می‌شدند و این مختص زمانی است که مهارت‌های فنی و تکنولوژی ماشینی هنوز نتوانسته بود قدرت سازندگان را افزایش دهد.

مبل بخر

مبل ها یا مبلمان با ترکیبی از قطعات پیش ساخته ساخته شده از چوب به هم متصل می شوند. مبلمان از دگرگونی و دگرگونی چهار پایه و میز تشکیل شده است و همانطور که گفته شد در طول تاریخ مبلمان شاهد تغییرات زیادی بوده ایم. مبلمان انواع مختلفی دارند که از مهمترین آنها می توان به مبلمان منزل و مبلمان اداری اشاره کرد.

مبلمان منزل و مبلمان اداری نیز با توجه به سلیقه و رنگ دارای تغییرات متفاوتی هستند که در مورد انواع مبلمان منزل که هدف اصلی راهنما می باشد به اختصار توضیح می دهیم.

دسته بندی مبلمان منزل
مطمئنا همه ما با انواع مبلمان منزل آشنا هستیم که می توان به موارد زیر اشاره کرد

مبلمان کلاسیک
این مبلمان برای سلیقه افرادی که طرفدار سبک کلاسیک هستند مناسب است. زیرا دارای نقش و نگارهای خاصی هستند که با دست طراحی می شوند.

مبل استیل
مبل استیل نسبت به مبل کلاسیک منبت کاری بیشتری دارد. این نوع مبل برای خانه های بزرگ و پر زرق و برق مناسب است.

مبلمان راحت
این نوع مبلمان برای رفع خستگی روزانه مناسب است. مبلمان راحتی از آن دسته مبلمان هایی است که با نشستن و تکیه دادن به آن می توانید احساس راحتی کنید.

اجزای مبل
ابتدا نگاهی کلی به موارد استفاده در مبل می اندازیم و با متریال خوب آن ها آشنا می شویم و سپس به بررسی انواع مبل می پردازیم.

متریال چوب
اکثر محصولات مبله از چوب سخت (چوب) یا چوب نرم ساخته می شوند.

چوب سخت به چوب مانند چوب ماهون، گردو، افرا، بلوط، گیلاس، توس، ساج و اسپند و چوب نرم به چوب هایی مانند کاج و صنوبر، ماموت (چوب قرمز) و به آن سرو می گویند. مبلمان ساخته شده از چوب نرم بسیار ارزان تر از چوب سخت است. این یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام خرید مبلمان باید به آن توجه کرد.

جنس بالش و پارچه
جنس پارچه های روکش، نوار دوزی، لنت صندلی و فنرهای مورد استفاده در مبلمان متفاوت است و در عین حال راحتی و استحکام مبل را تعیین می کند. برای این منظور از فنرهای سیم پیچ ساده، فنرهای مخروطی سیم پیچ، فنرهای زیگزاگی و فنرهای مارپیچی که با نخ یا سیم یا گیره به هم متصل می شوند استفاده می شود.

با پارچه، پلی استر و پلی اورتان پر شده است. معمولاً یورتان به دلیل دوام و مقاومت بالا، وزن کم و خاصیت ضد لغزش بیشتر از سایر موارد مشابه آسیب می بیند. اگرچه کیفیت فوم های مورد استفاده بسیار متفاوت است، اما بهترین آنها فوم های متراکم تر با بالاترین محتوای اورتان هستند.

برای پوشش از پارچه های طبیعی و مصنوعی مختلفی استفاده می شود. هنگام خرید مبلمان باید به این نکته توجه کنید که پارچه از چه چیزی ساخته شده و چگونه از آن نگهداری می شود. پارچه ارتباط مستقیمی با قیمت مبلمان دارد و هر چه بهتر باشد البته قیمت مبلمان بالاتر می رود. همچنین به خاطر داشته باشید که کارخانه های پارچه هرگز تضمین نمی کنند که پارچه های مورد استفاده در مبلمان شامل گارانتی آنها می شود.

اگر بخواهیم لیست تولیدکنندگان پارچه مبلی را در اینجا ذکر کنیم، باید لیست بلندبالایی بنویسیم. اما تولیدکنندگان زیادی در ایران هستند که در کنار سایر پارچه ها، پارچه مبلی را نیز تولید و روانه بازار می کنند. این تولیدکنندگان سعی می کنند متنوع ترین محصولات را با طرح های مختلف و رنگ های شاد در اختیار خریداران قرار دهند. در اینجا چند نام آشنا در صنعت نساجی که در زمینه تولید پارچه مبلی فعالیت می کنند آورده شده است:

 

چارچوب اصلی اتاق نشیمن
این قسمت یکی از قسمت های اصلی مبلمان است و در تعیین قیمت هنگام خرید مبلمان نقش اساسی دارد. قاب ها عمدتاً از چوب سخت و گاهی از فولاد و تخته های پلاستیکی چند لایه یا فشرده ساخته می شوند. البته شما نمی توانید این قسمت را ببینید، بنابراین روی لنت مبل فشار دهید تا تست کنید و ببینید آیا قاب احساس می شود یا خیر. اگر می توانید قاب را احساس کنید، به این معنی است که پس از مدت کوتاهی باید آن را دور بیندازید. همچنین یک بار روی آن بنشینید تا مطمئن شوید که پد همه جا یکسان است و بالا و پایین ندارد.

کوسن
به کوسن های مبلمانی که انتخاب می کنید دقت کنید معمولا برای پشتی مبل ها کوسن ها در سه حالت و چیدمان مختلف قرار می گیرند.

: پشت ثابت یا ثابت در پشت (مدل محبوب در هنگام ساخت مبلمان در اواسط قرن بیستم)

پشتی کوسنی (متداول ترین مدلی که در مبلمان L شکل استفاده می شود و کوسن های پشتی منحنی هستند تا دور دسته های مبل قرار بگیرند)

scatter-back آرایش بدون کوسن، اسکلت پشتی چند لایه مبل را پنهان می کند.

 

Www.royal-furniture.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : سه شنبه 10 اسفند 1400
نظرات
بازسازی ارزان تر است یا جابجایی؟

بسیاری از مردم نقل مکان به خانه جدید را یکی از استرس زاترین رویدادهای زندگی می دانند. اما آیا زندگی در خانه ای که در آن همزمان در حال بازسازی هستید راحت تر است؟ اگر صاحب خانه هستید و به هر دلیلی از وضعیت فعلی خانه خود راضی نیستید، دو گزینه برای انتخاب دارید: بازسازی خانه یا تغییر مکان. با این حال، هنگام تصمیم گیری در این مورد، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید که بودجه یکی از مهمترین آنها است.

وقتی صحبت از بودجه بندی به میان می آید، اکثر مردم بازسازی خانه فیلی را به جابجایی ترجیح می دهند. با این حال، این بدان معنا نیست که بازسازی خانه همیشه انتخاب بهتری است. از سوی دیگر، علاوه بر مسائل مالی، اغلب جنبه های عاطفی خود و سایر اعضای خانواده در انتخاب تاثیرگذار است.

اگر شما هم در مورد بازسازی خانه و نقل مکان به خانه جدید مردد هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید. در این مقاله مزایا و معایب هر یک از این دو گزینه را فهرست کرده و در مورد هر کدام توضیحات مفیدی ارائه می دهیم.

عوامل موثر بر تصمیم در مورد بازسازی یا جابجایی خانه
ما باید بپذیریم که بازسازی و جابجایی خانه هر دو می تواند یک فرآیند استرس زا، زمان بر و پرهزینه باشد. با این حال، قبل از تصمیم گیری، ایده خوبی است که سوالات زیر را از خود بپرسید و تا جایی که می توانید به آنها پاسخ دهید.

هزینه: بازسازی ارزان تر است یا جابجایی؟
ما می دانیم که برای اکثر مردم، هزینه یک عامل تاثیرگذار در بهبود شرایط زندگی آنها در خانه است. مقرون به صرفه بودن بازسازی یا فروش خانه و سپس نقل مکان به مکان دیگری به عوامل مختلفی از جمله وضعیت وام مسکن، میزان پس انداز در حساب بانکی شما و حتی شرایط پرداخت بستگی دارد. نوسازی مستلزم هزینه های فوری و غیرمجاز است. حمل و نقل اضطراری برای خرج کردن ندارد، اما در نهایت معمولاً هزینه بیشتری برای شما دارد.

وابستگی عاطفی: با حرکت چه چیزی را از دست می دهید؟
شما و اعضای خانواده تان ممکن است خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید به خانه ای که در آن زندگی می کنید احساس وابستگی کنید. به هر حال این خانه می تواند جایی باشد که دختر دلبندتان اولین قدم هایش را «تاتی تاتی» برداشته یا آخرین جایی باشد که پدربزرگ یا مادربزرگ بیمارتان را دیدید. بنابراین قبل از اینکه تصمیم به بازسازی یا تغییر مکان خانه خود بگیرید، به این ملاحظات احساسی توجه ویژه ای داشته باشید. باید خودتان به این فکر کنید که آیا ارزش این را دارد که از همه اینها دل بکنید و استرس و دردهای رایج حرکت را تحمل کنید.

بازار املاک و مستغلات: آیا زمان مناسبی برای فروش است؟
حتی اگر فروش و جابجایی خانه فعلی شما ارزان تر از بازسازی ساختمان باشد، باز هم باید مطمئن شوید که در این زمان هنگام فروش خانه خود سرتان را از دست ندهید! قبل از انتشار آگهی فروش خانه در مورد وضعیت بازار تحقیق کنید. هر فصل از سال می تواند به طور چشمگیری قیمت خرید و فروش یک خانه را افزایش دهد. خانه‌ها معمولاً در بهار و تابستان سریع‌تر به فروش می‌رسند، بنابراین احتمال دارد که ملک خود را با قیمتی بسیار بالاتر از آنچه در ابتدا از آن راضی بودید بفروشید.

برنامه ریزی: آیا جابجایی در حال حاضر برای شما و خانواده شما مناسب است؟
بیرون رفتن از خانه فعلی علاوه بر استرس زا بودن، با توجه به اتفاقات زندگی شما و اعضای خانواده همیشه منطقی و قابل اجرا نیست. جابجایی گاهی باعث انحراف، تغییر در مدارس کودکان و ... می شود.

از طرفی همانطور که گفتیم بازسازی خانه مستلزم هزینه های فوری و از جیب خود است. بنابراین اگر قصد دارید خانه خود را به جای فروش آن بازسازی کنید، آیا با وجود پولی که باید برای چیزهای دیگری مانند شهریه دانشگاه خرج کنید، می توانید آن را بپردازید؟

حرکت
اکثر صاحبان خانه تمایلی به جابجایی ندارند، اما اگر برای یک تغییر بزرگ آماده هستید، گاهی اوقات این گزینه ممکن است بهترین انتخاب شما باشد. کوچک کردن خانه فعلی شما با آمدن فرزندانتان، یافتن فرصتی عالی برای فروش یا حتی این ذهنیت که فکر می کنید چمن و آسمان قسمت دیگری از شهر سبزتر و آبی تر از خانه فعلی شما است، هر کدام می تواند دلیلی برای تصمیم گیری باشد. برای فروش خانه و نقل مکان این یک خانه جدید خواهد بود. اما بیایید به مزایا و معایب این تصمیم نگاه کنیم.

مزایای حمل و نقل

1- سرمایه گذاری جدید
فروش خانه فعلی و خرید خانه جدید می تواند فرصتی عالی برای تقویت سبد مالی شما باشد. اگر قیمت خانه بالاتر از بدهی ها و هزینه هایی است که باید بپردازید، ممکن است زمان خوبی برای فروش آن و نقل مکان باشد. با این حال، شما باید پول کافی برای پرداخت هزینه تراکنش، نقل مکان و پیش پرداخت وام مسکن یا خرید یک خانه جدید، بهتر (و احتمالاً گرانتر) داشته باشید. گاهی اوقات زندگی در خانه فعلی شما ممکن است به هر دلیلی مقرون به صرفه نباشد و ممکن است بخواهید در خانه کوچکتری زندگی کنید. این می تواند به شما در پرداخت معوقات کمک کند و در عین حال فشار مالی را کاهش دهید.

2- فضای جدید
آیا احساس می کنید در خانه فعلی خود گرفتار شده اید و به دنبال فضای جدیدی هستید؟ بیایید بپذیریم که گاهی اوقات واقعاً به نظر می رسد که آسمان همه جا یک رنگ نیست!

 

https://mahyadecor.com/portfolio/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86/

تعداد بازدید از این مطلب: 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : سه شنبه 3 اسفند 1400
نظرات

درباره ما
آخرین مقالات فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید