وبلاگی از جنس محتوا
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 100
:: بازدید هفته : 120
:: بازدید ماه : 119
:: بازدید سال : 388
:: بازدید کلی : 1290
همه چیز در مورد گلس سرامیکی

آیا سرامیک بهتر از گوریلا گلس است؟
Gorilla Glass Victus مقاومت در برابر سقوط را تا 2 متر در مقایسه با 1.6 متر برای Gorilla Glass 6 بهبود می بخشد. وقتی با هم مشاهده می شود، این نشان می دهد که انتظار می رود سپر سرامیکی در مقایسه با بهترین شیشه تلفن بعدی به طور قابل توجهی در برابر سقوط مقاوم باشد. گوریلا گلس ویکتوس.

آیا در گوشی های هوشمند سرامیک وجود دارد؟
سرامیک تقریباً در همه جای تلفن های همراه مدرن وجود دارد. آنتن اکثر گوشی ها از جنس سرامیک است. از آنتن های سرامیکی برای سیستم های بلوتوث و جی پی اس نیز استفاده می شود.

آیا آیفون 12 سرامیکی است؟
هر چهار مدل آیفون 12 (آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 مکس) دارای حفاظ سرامیکی یکسانی در صفحه نمایش و از یک نوع شیشه در پشت هستند. تنها تفاوت در مواد در قاب است. دو Pro دارای فریم فولادی ضد زنگ هستند، در حالی که Mini و 12 آلومینیومی هستند.


آیا سرامیک بهتر از پلاستیک است؟
سرامیک نسبت به سایر مواد بادوام تر است که به آن نسبت به کاغذ، پلاستیک و حتی چوب و بامبو طول عمر بیشتری می دهد.

چه چیزی بهتر از شیشه سکوریت شده؟
یک محافظ صفحه پلاستیکی نسبتاً ارزان تر از محافظ صفحه نمایش است. شما می توانید چندین محافظ پلاستیکی را به قیمت یک محافظ صفحه نمایش سکوریت خریداری کنید. این عمدتا به دلیل کیفیت پلاستیک یا شیشه است.

آیا شیشه سکوریت می سوزد؟
شیشه سکوریت مخصوصاً منحصر به فرد است زیرا مهم نیست که چند بار در آتش استفاده کنید، ذوب نمی شود، نمی سوزد یا تغییر رنگ نمی دهد. همچنین در هنگام سوزاندن بخار سمی یا دوده ایجاد نمی کند.

https://fonishop.com/product-category/glass/ceramic-glass/

تعداد بازدید از این مطلب: 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : پنج شنبه 22 دی 1400
نظرات
نکاتی د ر مورد خرید باتری آیفون 6

12 نکته برای افزایش باتری در آیفون 6

چیزهای کمی ناامید کننده تر از تخلیه سریع باتری تلفن همراه شما از استفاده روزانه است. اجازه ندهید استفاده از تلفن شما را از برنامه ریزی یا گرفتن ماجراجویی بزرگ بعدی باز دارد. راه هایی برای افزایش باتری آیفون 6/6 پلاس وجود دارد. در زیر لیستی از نکات حفظ باتری برای آیفون 6 و آیفون 6 پلاس آمده است تا اطمینان حاصل کنید که روز شما هرگز با باتری خالی کوتاه نمی شود.

روشنایی را کم کنید

بالا بردن روشنایی صفحه ممکن است به شما کمک کند تصاویر و کلمات را واضح تر ببینید، اما از عمر باتری گرانبهایی نیز استفاده می کند. آیفون 6 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی 750x1334 326 ppi است که پیکسل ها را تقریباً مشابه مک بوک ایر 11 اینچی می کند. درک این موضوع باعث می شود که تعجب آور نباشد که داشتن روشنایی تا حد ممکن می تواند مقدار شگفت انگیزی از عمر باتری را مصرف کند. راه هایی وجود دارد که می توانید روشنایی آیفون 6 خود را کنترل کنید و عمر باتری خود را طولانی تر کنید. یکی از راه‌ها این است که به مرکز کنترل در پایین صفحه (همان جایی که چراغ قوه را روشن می‌کنید) بروید و از نوار لغزنده‌ای با نماد کوچکی شبیه به خورشید در کنار آن برای تنظیم روشنایی استفاده کنید. برای دسترسی به مرکز کنترل، کافی است انگشت خود را در پایین نمایشگر قرار دهید و انگشت خود را به سمت بالا بکشید. در مرحله بعد، حتما به بخش تنظیمات بروید و به قسمت Display and Brightness بروید. پس از آن، بررسی کنید تا مطمئن شوید که ویژگی Auto Brightness خاموش است. انجام این مرحله تضمین می‌کند که صفحه‌نمایش به‌طور خودکار با سطوح نور محیط تنظیم نمی‌شود و روشنایی را به‌طور خودکار بالا نمی‌برد. خاموش کردن ویژگی Auto Brightness به شما این امکان را می دهد که با دسترسی به مرکز کنترل و تغییر روشنایی به دلخواه خود، کنترل کاملی بر روشنایی داشته باشید.

روشنایی را کم کنید
با Parallax خداحافظی کنید

افکت Parallax یا Motion از سخت افزار برای حس کردن حرکات شما استفاده می کند و نمایشگر را متناسب با آن تنظیم می کند. Parallax حس جهت، سرعت و حرکت حرکات شما را در نظر می گیرد تا گوشی شما را به سرعت با شما تنظیم کند. Parallax برای افزایش درک عمق و افکت های سه بعدی روی صفحه شناخته شده است. در حالی که اختلاف منظر از نظر بصری جذاب است، به دلیل استفاده مداوم از سنسورهای مختلف برای کار در حرکت رله برای واکنش به هر حرکت شما، از مقدار زیادی باتری استفاده می کند. برای خاموش کردن Parallax، به صفحه تنظیمات بروید و به General بروید. از آنجا، Accessibility را انتخاب کنید و سپس به جایی بروید که "کاهش حرکت" نوشته شده است. برای غیرفعال کردن Parallax و حفظ مقداری از عمر باتری، Reduce Motion را روشن کنید.

با Parallax خداحافظی کنید
محدود کردن بازخوانی برنامه پس‌زمینه

Background App Refresh زمانی اتفاق می‌افتد که برنامه‌ها در پس‌زمینه اجرا می‌شوند و دائماً داده‌های خود را به‌روزرسانی می‌کنند. اپل در وب‌سایت خود مشخص می‌کند که محدود کردن به‌روزرسانی برنامه در پس‌زمینه باعث حفظ عمر باتری می‌شود. در حالی که این ویژگی مزایای بسیاری دارد، بارگذاری مجدد مداوم مقداری از باتری را متحمل می شود. این توصیه برای کسانی که تعداد اپلیکیشن های زیادی دارند بسیار مهمتر خواهد بود. اگر همه برنامه‌های دانلود شده شما دائماً در پس‌زمینه تازه‌سازی می‌شوند، عمر باتری شما به شدت پر می‌شود. برای کنترل بازخوانی برنامه پس‌زمینه، به تنظیمات بروید و سپس General را انتخاب کنید. از آنجا، Background App Refresh را انتخاب کنید. پس از وارد شدن به بخش بازخوانی برنامه پس‌زمینه، فهرستی از همه برنامه‌ها و تنظیمات بازخوانی برنامه پس‌زمینه فعلی آنها وجود خواهد داشت. کمی وقت بگذارید و فهرست را مرور کنید و همه برنامه‌هایی را که در پس‌زمینه اجرا نمی‌شوند، مانند YouTube، Stocks و Weather، لغو انتخاب کنید.

محدود کردن بازخوانی برنامه پس‌زمینه
دانلود برنامه ها در حالی که به برق متصل هستید

در حالی که برنامه‌ها کارهای زیادی را برای بهبود تلفن شما انجام می‌دهند، حتی تجربه‌های زندگی، آنها به تعداد زیادی باتری نیاز دارند. مخصوصا در زمان دانلود اولیه آخرین باری که یک گوشی جدید گرفتید و مجبور شدید همه برنامه های مورد علاقه خود را دوباره دانلود کنید، به یاد دارید؟ کاهش شدید باتری شما هنگام دانلود آنها را به خاطر دارید؟ این فرآیند هر بار که تلفن شما سعی می کند یک برنامه جدید را دانلود کند، اتفاق می افتد. راه حل بسیار ساده ای برای این راهزن تخلیه باتری وجود دارد، و آن این است که قبل از دانلود برنامه های جدید، گوشی خود را وصل کنید، به خصوص اگر قصد دارید تعداد انگشت شماری را همزمان دانلود کنید. این کار باعث صرفه جویی در باتری شما می شود و از خاموش شدن غیرمنتظره گوشی به دلیل از دست دادن باتری جلوگیری می کند.

دانلود برنامه ها در حالی که به برق متصل هستید
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی خود را خاموش کنید

به روز رسانی iOS 8 ظهور قابلیت Share Your Location را به همراه داشت. Share Your Location به کاربران امکان می دهد مکان های جغرافیایی خود را برای مدت زمان مشخصی با دوستان یا خانواده به اشتراک بگذارند. هنگام تلاش برای به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود، کاربر باید بخش جزئیات را در داخل یک تهدید پیام انتخاب کند. پس از انتخاب این گزینه، سه گزینه برای شما ظاهر می شود که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. آنها گزینه هایی برای اشتراک گذاری برای یک ساعت، اشتراک گذاری تا پایان روز یا اشتراک گذاری نامحدود هستند. برای کسانی که به طور نامحدود به اشتراک گذاری ضربه زده اند، باید تنظیمات خود را به منظور حفظ عمر باتری تنظیم کنید. به منظور غیرفعال کردن این ویژگی یا محدود کردن عدد o

تعداد بازدید از این مطلب: 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : پنج شنبه 18 دی 1400
نظرات
همه چیز در مورد درب اتوماتیک شیشه ای

نصب درب اتوماتیک شیشه ای در خانه یا محل کار شما می تواند عملکرد و سبکی را به نمای بیرونی ساختمان شما اضافه کند. در Coast 2 Coast Garage Door، ما به صدها صاحب خانه و صاحبان مشاغل فلوریدا کمک کرده‌ایم تا با موفقیت انواع درب‌های شیشه‌ای کشویی اتوماتیک را در ملک خود انتخاب و نصب کنند. در حالی که نصب درب های اتوماتیک کشویی مزایای زیادی دارد، در زیر تعدادی از موارد مورد علاقه ما آورده شده است.

مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای

هنگامی که تصمیم به نصب درب های کشویی اتوماتیک می گیرید، مزایای مختلفی به همراه دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

افزایش نور طبیعی - آیا می دانستید قرار گرفتن محدود در معرض نور خورشید با افسردگی مرتبط است؟ هنگامی که درب های شیشه ای را در خانه یا محل کار خود نصب می کنید، به افزایش سطح نور طبیعی داخلی کمک می کنید.
نماهای بهتر – هنگامی که درب های کشویی اتوماتیک را نصب می کنید، می توانید از منظره ای زیبا از فضای باز لذت ببرید.
صرفه جویی در انرژی - نصب درب های کشویی اتوماتیک می تواند در هزینه های انرژی صرفه جویی کند. از آنجایی که این درها نور طبیعی بیشتری را وارد خانه یا محل کار شما می کنند، برای روشن کردن فضا به برق کمتری نیاز خواهید داشت.
انواع درب های کشویی اتوماتیک
آیا نمای بیرونی کسب و کار شما قدیمی یا ناهموار به نظر می رسد؟ یک راه عالی برای افزایش جذابیت ملک خود نصب درب های جلوی اتوماتیک است. در حالی که امروزه سبک ها و مدل های مختلفی از درب های اتوماتیک در بازار موجود است، برخی از محبوب ترین آنها درب های کشویی، چرخشی و تاشو هستند.

اگر مطمئن نیستید که چه نوع درب اتوماتیکی را در ملک خود نصب کنید، تکنسین های نصب در شرکت درفا در شمال لادردیل تجربه تعمیر، نگهداری و نصب انواع درب های اتوماتیک در فلوریدا را دارند. هنگامی که با متخصصان ما کار می کنید، قبل از اینکه بهترین درب را برای شما توصیه کنیم، وقت صرف می کنیم تا در مورد نیازهای کسب و کار شما اطلاعاتی کسب کنیم.

درب های کشویی اتوماتیک
درب های اتوماتیک کشویی دارای صفحات شیشه ای تخت هستند که به صورت افقی و خطی کشویی می شوند. در حالی که چندین پیکربندی منحصر به فرد از درب های کشویی اتوماتیک وجود دارد، اکثر مدل های مدرن شامل سنسورها، تشک های کنترلی و حتی علائم ایمنی برای نمایش در نزدیکی درب های شما هستند.

درب های اتوماتیک متحرک
همانطور که از نام آنها پیداست، درب های اتوماتیک نوسانی درهایی هستند که به طور خودکار چرخش یا چرخش دارند. در حالی که انواع مختلفی از درب‌های اتوماتیک چرخان وجود دارد، از جمله یک درب که به داخل یا خارج می‌چرخد و یک جفت در که به طور همزمان می‌چرخند، انتخاب بهترین درب برای کسب‌وکار شما می‌تواند یک تلاش دشوار باشد.

درب های تاشو اتوماتیک
درب‌های تاشو اتوماتیک از دو یا چند پانل مجزا تشکیل شده‌اند که یکی تاب می‌خورد و دیگری در یک راهنما می‌چرخد. برخی از درب‌های تاشو خودکار ممکن است شامل یک درب تاشو باشد که به داخل یا خارج می‌شود یا یک جفت در که به‌طور همزمان به خودی خود جمع می‌شود.

Coast 2 Coast Garage Door ارائه دهنده پیشرو در خدمات نصب درب کشویی و درب گاراژ مسکونی و تجاری است. اگر به دنبال یک شرکت قابل اعتماد تعمیر و نصب درب گاراژ در جنوب فلوریدا هستید، همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید!

تعداد بازدید از این مطلب: 109
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : پنج شنبه 18 دی 1400
نظرات
آموزش کامل تعویض باتری سامسونگ s7 با فونی شاپ

آموزش تعویض باتری سامسونگ Galaxy S7

در جهت تعویض باتری سامسونگ Galaxy S7 می توانیداز دستور العمل زیر های زیر استفاده نمائید:

  • اولین نکته این است که پیش از عملیات جداسازی حتمابایستی شارژ باتری را به طورکامل خالی کرده و یا حداقل آن رابه کمتراز 25 درصد برسانید. باتری های لیتیوم یون امکان دارد به علت سوراخ شدن ویا ضربه دیدن دچار آتش سوزی یا همینطور انفجار گردند.
  • درهنگام کار با دقت وهوشیاری کامل پیش بروید، چنانچه از فرایندتعویض باتری اطمینان کامل نداریداین کار رابه یک شخص ماهر بسپارید.
  • چنانچه باتری شما باد کرده است توصیه می شود از عینک های محافظ بکارگیرید ،چراکه باتری های باد کرده ممکن است بسیار خطرناک باشند.
  • این نکته راهم بیاد داشته باشیدکه بازکردن در جهت تعویض باتری  موجب ازبین بردن خاصیت ضدآب بودن آن میشود.

مرحله ی اول:

خاموش کردن گوشی و اعمال گرما

اگر درب گوشی شما شکسته شده به کمک چسب نواری(پنج سانتی) آن را بپوشانید. تا مانع ازبیشتر شکسته شدن آن شود و همینطور درحین جدا سازی این عمل به شکل یک پارچه انجام گیرد.

همانطورکه قبلاگفتیم،پیش از آن که درب گوشی تان را باز نمائید بگذارید. شارژ باتری به شکل کامل تخلیه شود یا به کمتراز 25 درصد برسد. این امر مانع رخ دادن حوادثی همچون انفجار و آتش سوزی خواهدشد. سپس خشاب سیم کارت و متعلقات آن را دربیاورید.

سپس بسته گرمایشی iOpener را گرم نموده . و آن را روی کناره های پشتی گوشی تان تا 2 دقیقه قرار دهید.  امکان دارد لازم باشد شما این امرراچندین بار انجام بدهید تا گوشی گرم شود.

باتری تقویت شده Galaxy S7

 

  • می توانیداز هیتر ، سشوار ویا وسایل دیگری جهت گرم سازی استفاده نمائید. ولی حواستان راجمع کنیدکه گوشی را بیش از اندازه داغ نکنید.زیرا گرمای خیلی زیاد قادر بوده صفحه نمایش OLED و همینطور باتری داخلی راباآسیب جدی مواجه سازد.

مرحله ی دوم:

هنگامی که پنل پشتی گوشی شما به حدی گرم شد که امکان لمس کردن راحت آن وجودنداشت. حلقه نگه دارنده مکنده را به کناره های گوشی خودنزدیک نمائید . به شکلی که از کشیده شدن به طرف کناره های خمیده گوشی ممانعت نماید.

حلقه نگه دارنده را به طرف بالا کشیده و وسیله ی باز کننده را در زیر قاب پشتی واردنمایید.به علت دارابودن کناره های خمیده ابزار باز کننده را به شکل موازی نکشیدبلکه آن را به طرف بالا بکشید.

 

باتری سامسونگ گلکسی اس 7

  • باتوجه به اینکه مواد چسبنده خیلی سریع سرد میشود چنانچه با مشکلی مواجه شدید به آن قسمت ها گرمای فراوان تری بدهید. و مجددا این کار را تکرار نمائید.

مرحله ی سوم:

در مرحله ی سوم از تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس7 هنگامی که که ابزار پلاستیکی که مسئوا جداسازی است را زیر قاب گوشی وارد نمودید. باردیگرفرایند گرم کردن گوشی با iOpener را انجام دهید. تا سبب نرم شدن مواد چسبنده شود. وسیله ی باز کننده را درکنار گوشی به سمت بالا به حرکت درآورید تا موجب جدانمودن مواد چسبنده گردد.

به گونه ای آرام این کاررا انجام دهید تا نوک ابزار زیر درز دچارلغزش وخارج شدن نشود. چنانچه حرکت ابزار درادامه سخت شد مجددا عملیات گرم کردن راآغاز نمائید.

باتری گلکسی S7

 

  • دراین قسمت ابزارهای جداکننده را رهاکنید  و به دنبال ابزار پلاستیکی دوم بروید. این امرموجب نچسبیدن دوباره بخش هایی می شود که پیش ترجداساخته ایم.

مرحله ی چهارم:

فرایند گرم کردن و جداسازی را برای سه قسمتی که از گوشی سامسونگ S7  باقی مانده است تکرار می نمائیم.همان گونه که درحال انجام دادن کارهستید،درجهت ممانعت ازچسبیده شدن دوباره ابزار جدا کننده پلاستیکی را در بین راه میان درز رها سازید.

باتری Galaxy S7

 

مرحله ی پنجم:

درب پشتی گوشی خودرا را خیلی یواش بلند کرده و از گوشی تان جدا نمائید.

باتری Samsung Galaxy S7

 

مرحله ی ششم:

در مرحله ششم از تعویض باتری SAMSUNG Galaxy S7 به آماده کردن وهمینطورتمیز سازی قاب گوشی جهت نصب مجدد می پردازیم.

  • نخست به کمک یک موچین یا منقاش به تمیزکردن چسب های باقی مانده بر روی درب و اسکلت گوشی بپردازید.
  • بعدا قسمت های چسبنده را به وسیله ی الکل ( درصد بالا ) ویک دستمال بی کرک تمیز نمائید. دقت کنیدکه دستمال بایستی به یک جهت کشیده شود.
  • پیش از ان که مواد چسبنده تازه را آماده نمائید، گوشی تان را روشن کنید و اقدام به چکو کردن عملیات تعمیر کنید .

بعد از نصب کردن  قاب پشتی گوشی،فشار یکنواخت و شدیدی را به مدت چند دقیقه به پوشی وارد نمائید. (بر ای نمونه، گذاشتن گوشی زیر دسته ای از کتاب ها )

باتری گلکسی S7

 

  • همچنین این امکان وجود داردکه بدون بکارگیری از چسب و فشار وهمینطور گرما اقدام به چسباندن درب گوشی نمائید. ولی بایستی توجه داشته باشید که دراین صورت دیگر گوشی تان ازخاصیت ضد آب بودن برخوردار نمی باشد.

مرحله ی هفتم:

دوازده پیچ علامت گذاری شده در تصویر پایین را از محل خود جدا نمائید.

باتری سامسونگ گلکسی اس 7

 

مرحله ی هشتم:

به اندازه ی سر سوزنی اسپاتول را بین شکاف کوچک نگهدارنده کیت آنتن که در قسمت بالا درطرف چپ قرار دارد، وارد کرده و به خارج نمودن آن از قاب گوشی بپردازید.

باتری تقویت شده گلکسی اس 7

 

مرحله ی نهم:

در مرحله ی نهم  به وسیله ی اسپاتول پلاستیکی به جداسازی باتری و دوربین و برد اصلی گوشی اقدام کنید.

باتری سامسونگ S7

 

  • توجه داشته باشید که در این پوشش قطعات موردنیاز برای شارژ بی سیم باتری قرارگرفته شده است. پس مراقب خراب شدن آن باشید.

مرحله ی دهم:

دراین مرحله از سرتخت اسپاتول بکار بگیرید و اسپیکر را بلند نموده و آن رااز گوشی خارج نمائید.

باتری تقویت شده سامسونگ گلکسی اس 7

 

مرحله ی یازدهم:

در مرحله ی یازدهم می توانید از انتهای صاف وسیله ی پلاستیکی( Spudger) درجهت قطع اتصال رابط باتری بکار بگیرید.

باتری Galaxy S7

 

 

مرحله دوازدهم:

 خارج کردن باتری

در این مرحله بسته گرمایشی( opener )را حاضر کرده و به طور مستقیم آ ن را برروی باتری گوشی خودبگذارید.کمی الکل را به زیر کناره های باتری گوشیتان تزریق نمائید و چند لحظه بگذاریدتا جذب آن شود تادر ضعیف نمودن مواد چسبنده موثرباشد.

باتری گلکسی S7

 

مرحله سیزدهم:

درمرحله ی سیزدهم از آموزش تعویض باتری از وسایل وابزار باز کننده پلاستیکی به کاربگیرید و درپی آن باتری را از محل خود جداسازید.

باتری سامسونگ S7

 

  • باتری را به طورمستقیم از روی بردهاو کابل های آنتن جداسازید تا به سایر قسمت ها آسیب وارد نگردد.
  • چنانچه در برداشتن باتری بامشکل مواجه شدید، قادر خواهید بود مجددا بسته گرمایشی را بکاربگیرید. این مواد چسبنده بسیار پرقدرت هستند و امکان دارد درجهت ضعیف شدن نیاز باشد چندین مرتبه این کار را تکرار نمائید.

مرحله چهاردهم:

درمرحله ی چهاردهم از تعویض باتری s7 می توانید ابزار پلاستیکی رادر قسمت دیگر باتری بکاربگیرید تا منجربه ازبین رفتن مواد چسبنده بشود.

باتری تقویت شده گلکسی S7

 

مرحله آخر:

نصب باتری جدید

در مرحله آخراز تعویض این باتری  باتری قدیمی رابرداشته وباتری جدید وسالم را در جای آن قرار دهید.

  • توجه داشته باشید اصلا از باتری تعویض شده مجددا استفاده نگردد.

درجهت نصب باتری جدید در تعویض باتری SAMSUNG Galaxy S7 روش های زیر رادنبال نمائید:

به ازبین بردن مواد چسبنده باقی مانده روی گوشی تان بپردازید.  و قسمت های چسبناک را به وسیله ی الکل و دستمال تمیزنمائید.

بدون ذره ای جابه جایی باتری را به وسیله ی مواد چسبنده که ازپیش بریده شده است ویا نوار چسبنده دو طرفه در جای خود بگذارید. سپس مواد چسبنده تازه را به گوشی خود بزنید. حواستان باشد که این مواد چسبنده را به طورمستقیم بر روی باتری نریزید.

بایستی چسب دورتادور محیط محفظه باتری قرار گرفته شود. و آن را در برش مستطیلی درقسمت مرکز که دقیقا پشت صفحه نمایش بوده، نگذارید.

به مدت پنج تا ده دقیقه باتری را در جای خود قرار دهید.

  • این رادرنظر داشته باشید پیش از نصب دوباره درب ،گوشی تان را یک مرتبه روشن نمائید. و بعد از اطمینان از عملکرد درست آن، به انجام بقیه عملیات درجهت اتمام کار تعویض باتری سامسونگ اس 7 بپردازید.

 منبع: https://fonishop.com/product/samsung-galaxy-s7-g930-mark-battery/

تعداد بازدید از این مطلب: 120
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : سه شنبه 8 دی 1400
نظرات

درباره ما
آخرین مقالات فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید